Kofax Front Office Server
Jak to funguje/co to řeší?
Možnost zpracování dokumentů přímo v místě styku se zákazníkem. Vaši zaměstnanci tak můžou okamžitě spustit proces zpracování dokumentů a získávání dat prostřednictvím aplikace ve formě tenkého klienta nebo několika kliknutí na panelu multifunkčního zařízení. Mohou se tak, místo času stráveného manipulací s papírovými dokumenty, více věnovat svým zákazníkům. Cílem řešení je navyšování úrovně služeb zákazníkům, při snižování celkových provozních nákladů.
Klíčové výhody
- bez nutnosti investic do nových zařízení
- zabezpečení a snadná konfigurace
- podpora většiny modelů od takřka všech výrobců MFP zařízení
- přes 100 konektorů do navazujících systémů
- centrální řízení a administrace
Ukázky využítí
Příklad 1 -> Častým příkladem bývá telefonní operátor v případě call centra.
Příklad 2 -> Další možností je například obchodní referentka v bance, která má přímý styk s klienty na denní bázi.
Ukázka produktu v tenkém klientu:
Tento produkt je součástí řešení: Digitalizace dokumentů