Software

Kofax Front Office Server



Jak to funguje/co to řeší?

Možnost zpracování dokumentů přímo v místě styku se zákazníkem. Vaši zaměstnanci tak můžou okamžitě spustit proces zpracování dokumentů a získávání dat prostřednictvím aplikace ve formě tenkého klienta nebo několika kliknutí na panelu multifunkčního zařízení. Mohou se tak, místo času stráveného manipulací s papírovými dokumenty, více věnovat svým zákazníkům. Cílem řešení je navyšování úrovně služeb zákazníkům, při snižování celkových provozních nákladů.

Klíčové výhody

  • bez nutnosti investic do nových zařízení 
  • zabezpečení a snadná konfigurace
  • podpora většiny modelů od takřka všech výrobců MFP zařízení
  • přes 100 konektorů do navazujících systémů
  • centrální řízení a administrace


Ukázky využítí

Příklad 1 -> Častým příkladem bývá telefonní operátor v případě call centra.
Příklad 2 -> Další možností je například obchodní referentka v bance, která má přímý styk s klienty na denní bázi.

Ukázka produktu v tenkém klientu:

Tento produkt je součástí řešení: Digitalizace dokumentů