Zpracování faktur
Automatické zpracování faktur je jedním z nejdůležitějších firemních procesů, přinášejících společnostem významné urychlení obchodních transakcí při celkovém snížení nákladů v operativě. Řešení Kofax, které lze využít pro kompletní zpracování došlých faktur a dokumentů, zahrnuje celkový proces od vstupu dokumentu do společnosti, po proces schválení a finální úpravu v účetním oddělení. Je jedno, zda je vstupním formátem papír, e-mail nebo dokument ve formátu PDF, MS Excel nebo i XML - vše je možné zpracovat a automaticky roztřídit požadovaným příjemcům na jednotlivých pobočkách nebo na vzdálené centrále. Systém tak umožňuje centrální zpracování dokumentů s možností automaticky třídit, kontrolovat, reportovat jednotlivé stavy v procesu zpracování a zjišťovat informace o množství zpracovaných dokumentů a produktivitě zaměstnanců.
Hlavní výhody:
- Centrální zpracování dokumentů a jejich archivace
- Automatická kategorizace dle požadavků klienta
- Schvalovací procesy podle předem stanovených pravidel
- Aktuální data o aktuálním stavu ihned k dispozici
Stejným způsobem jde také zpracovávat příchozí objednávky nebo formuláře. V případě potřeby komplexnějšího vytěžování dat je možné využít řešení Kofax Capture. Všechny zmíněné systémy mají přímou integraci např. s ERP systémy společností SAP a Oracle.
Během nezávislé studie, která probíhala v různých společnostech po celé Evropě, se při rozhovorech s finančními manažery společností došlo k následujícím závěrům ohledně hlavních priorit a strategických úkolů pro posílení procesu celkového zpracování ve finančním oddělení:
Tento pojem souvisí s řešením: Digitalizace dokumentů