Bankovnictví řešení
V posledních letech se v odvětví finančních služeb odehrály významné změny. Banky, spořitelny a další finanční instituce se snaží zlepšit likviditu, obnovit důvěru svých investorů, navýšit retenci zákazníků, lépe soutěžit o nové klienty, neustále navyšovat konkurenceschopnost a také například řešit kritický problém dodržování stanovených předpisů. Společnost INFOMATIC nabízí řešení, která umožní organizacím v odvětví finančních služeb optimalizovat vlastní obchodní procesy a tím dosáhnout výrazného zlepšení služeb pro jejich zákazníky. A to při snížení celkových nákladů na zpracování vlastních obchodních procesů. Zároveň řešení společnosti INFOMATIC nabízejí snadnější dosažení shody s předpisy pro klíčové procesy v bankovnictví.
Klíčové výhody
- Zvýšení účinnosti procesů
- Zlepšení služeb pro klienty
- Snížené náklady na zpracování
- Dodržování stanovených norem
Automatizace základních bankovních procesů
Založení účtu
Automatizace zpracování vám umožní dosažení vysokých úspor času a zajístí vysokou kvalitu údajů díky automatizaci procesu založení nového bankovního účtu při eliminaci ruční práce s papírem a následné distribuce.
Automatizace zpracování žádostí o úvěr
Optimalizaci procesu zpracování žádostí o úvěr i následné schválení je možné dosáhnout díky včasnému zpracování všech dokumentů a následné validaci žádosti v navazující bankovní aplikaci.
Zpracování bankovních transakcí
Při zpracování bankovních transakcí je možné snížit rizika a zároveň přinést do procesu větší efektivitu tím, že veškeré dokumenty spojené s transakcí budou zpracovány okamžitě v místě vstupu dokumentů. Toto řešení tak nabízí alternativu ke klasickému zpracování pomocí SWIFT protokolu.
Zpracování žádostí o platební kartu
Zpracování formulářů žádostí o vydání platební karty je možné plně automatizovat díky inteligentním nástrojům pro automatickou klasifikaci a následnému vytěžení dat ze strukturovaných formulářů.